nuffnang

Monday, December 20, 2010

k-pop

balik cuti semester aritu aku dpt hobi bru...ni semua kes t'jangkit ngn adik aku. Nak taw kes ape??kesnya ialah gila k-pop...ari2 dok layan mtv kpop kt channel 713, 705, 391..klu xtgk mtv pom tgk gameshow. Mmg skrg aku da addicted ngn korean pop ni..nk kata depa2 ni nsem xde lah, tp cute muka jambu tu mmg dorg..best owh layan lgu2 korean ni, tgk dorg dance..perghhh marbeles lah. Aku paling ske 2PM, Beast, n Taeyang ngn Bigbang.Haa,lpe lak...Ft Island pom i like.Pasal ade Hong Ki ( suara die best, husky2 sexy)..best lgu dorang..cayalah ckp i. Klu 2Pm aku ske Nickhun..mamat Thai, tp dpt join korean pnya grup, canggih ooo...Oppa Khun sarangheyo

                                                                            Khun
                                                                    surat saman yg i bg
wat muke kiut sbb xmng award

hongki bdk rock
OMG, hongki pretty face meyh

Nah, Taeyang kasik bunge sbb korg sudi baca

so how??kawaii x dey all ni?? of cos la kan..mmg jambu habes..i mnt saja2 je kt depa ni, bkn style cmni i ske wat laki..klu nak laki i klu leh nk cmni
|
|
|
|
melayu kan? macho gitu
tp, klu xdapat remy sebenarnya i yg xredy tyme remy propose dpt yg ni pom xpe

hahaha, sasa gitu

p/s: mcm nk tdo tp xmo tdo..pe kes

No comments: