nuffnang

Saturday, March 13, 2010

aku 19

14 mac semakhluk halus,ehh bukan halus ,makhluk Allah ini telah dilahirkan oleh Siti Hawa .Ini adalah puteri ketiganya bukan brsama Adam tp Che Min(hahaha jgn slh faham mak aku mmg kawen ngn che min je).Menurut rekod yg dikenalpasti aku dilahirkan pada waktu petang.kul 6 lebeh i think so..aku xtaw la ciri2 sepunya masyrkt yg lahir pd wktu petang.Yang aku taw perangai aku ni suka memberontak,mau kan perhatian yg len2 malas gtaw,aku tapis sket2..


Masa kecik--aku seorg bdk yg nakal,kawan2 hanya lelaki..bukan tomboy,tp sbb dikawasan itu hanya ade bebudaks lelaki,dan bukan gatal sbb budak kecik mne de gatal2 ok.Lagi..aku ni memang jenis yg ingin dimanjakan(pengakuan tulus ikhlas),bla je adik aku dilahirkan aku memang xsuka gilaa..jeles nk mati,sbb jarak aku ng die 6 tahun.aku selalu buli die,sepak terajang smp nages..akhirnya,aku gak yg kena rotan ngn pakcik Min.heeee..tp skrg,jgn xtaw tu la besfren aku,apa2 aje dishare bsamanya..i care for her,i luv her
yang paling aku ingt masa kecik,aku punye toys lagi byk dari org laen,berbaldi2..smp xtaw nk ltk mne,dri powerrangers smp ke brg masak2 tu semua aku punya.Mak aku smpn la brg2 ats almari,klu nk amek kena pnjat satu meja ni..meja kaca,aku slalu je buat.N nk jadikan cite,sepandai2 tupai melompat tupai ,tupai tu xmsk gimnastik kan so jth gak ke tanah.sedang aku panjat meja kaca itu,prakkk pang pang..pecah oooo,dan OMGucci..my leg dear,kaki kiri gua ditusuk oleh kaca itu,kain alas meja xyah ckp la memang da tembus.aiyokk darah kemain laju,tgh ari kan ..aku xtaw nk pggl spe,mak i kua keje..ayah aku blk tgh ari,aku pom tepaksa dalam ketakutan..ayah o ayah ,lukaaa..ayah aku pom p tgk,then cpt2 cri ubat luka..dan ketika itu,aku tgk adik aku nangis..then,die mrh aku npe wat cmtu.jgn wat gitu lagi,Masa tu umo 9 tahun ke 10 so adik aku tolak r 6,kecik g tp die shows me luv..fewittt.

Zaman sekolah rndh mmg cool r,aku ni pengarah no 1,klu mak kejut time nk p skolah..aku tya,3 benda


1.bju dah gosok?


2.air panas ade x?


3.basikal dah wat kuax?

klu semuanya ya.bru aku bgn..kejam dowh aku,tp mak aku layan i..i luv my mom,skg aku ngn adik aku suka gile kaco mak2 aku ngn statemnt xberasas kami,kakaka...mama,miss u so much


Masuk je alam sekolah menengah,aku dihantar ke asrama...act,aku dpt skul KL..i mmg nk p sana sgt2,tp mak xkasi..i nk p KL sbb my sis skolah kt KL,i pom nk gak..stail jeles r ni.Then,dpt skolah MAHER kt kb...parents suh masuk sana,skolah hebat bkn nk bagak tp kenyataan..yuran mahal,semua mahal..terbaek la kan,nama pom elit skul..dlm 2 mggu dpt tawaran MRSM,mak aku nk sgt aku p..tp,darah mude n memberontak ku mengatakan nk bls dendam r,aritu org nk p KL xbgi..ni suh men tkr2 skolah lak..penim aku.Barang2 dri MAHER dah wat blk umh,aku nangis2 xmo pindah..tp apakan daya,pastu nagis2 kt umah,bncg2...then,aku back to maher blk,akakakakakak..klakau dow,kwn2 ckp even cikgu pom..bkn ke awak nk msk MRSM..hehehe,sje wat suprise..

bla dah lme kt skolah tu,bru rasa nyesal sbb hampakan hrpn ibuku..so,aku blja rajin2 sbb my resolution nk msk MRSM time F4,bkn sbb aku tp sbb mak,sbb mara kan bgs,tlg studs nya..xde la kos tggi.AKu dgn berat hatinya nk pndh dri skolah tu..argg memang brt,sbb nye dri skolah bndr nk ke skolah kt hutan mne ntah,mrsm kuala lipis..tp,aku redha..both of da school 2 i luv..disekolah tu la aku jadi manusia yg beriman dan bertawakal.tol x?

sekarang aku da msk 19 tahun,aku kena wat 19 things..i want to do..


kakakakakkaa.


1.jadi insan cemerlang


2.mau kurus


3.mau kaya


4.a bf for bday leh ke(mcm dalam cite a bf for christmas best cite tu)


5.mau rajin


6.bykkan pahala kurgkan dosa


7.bgn awal


8.tdo awal


9.mau baik


10.hargai masa


11.hargai org yg hargai kite..


12.sudah2 la harap pd yg xsudi

13.mau kak daa

14.mau kak yah

15.mau rapatkan silaturahim antara kawan2,semua2 la..kema,kikun,kak yah kak daa,ainaaa,pengikut2 yg sudi baca


16.mau pulang umh,hukhukhuk


17.mau bsh moto arini


18.mau lunch sat g


19.mau siapkan asgmnt ontime.o yeah terbaekk


k la budak 19 taun ni nk p mndi,cik akemi nurul dah tggu nk lunch..daaa

6 comments:

cunndaa said...

terbaek dow...
bes bc...
bes sta aku v

susu said...

aku v sekut tawar ke mung sbb mung puji

aKuma_T0_tenShi said...

nasib baik la ditkdirkn makhluk ni hadir kemuka bumi ni..klo tk mngkin idup ak kt u ni tk seindh skrang...pngakuan iklas thank 4 being here...

susu said...

tq kema..i dedicate lgu barney n frens tuk u.I Love You.. You Love me.. We're best frens like friends should be.. With A great big hug and a kiss from me to you.. Won't you say you love me too...???

pinkoq said...

waa..so touching..
i mau u jgk..dun leave me alone..
leave berdua ngan fizow omar xpe..kih3..

susu said...

ehem2..nk baloh lagi ke sal pijoe tu?mung g la cri ore len..aku v mung fizz fairuz ok kak yah?