nuffnang

Monday, March 22, 2010

coretan panas

rASa ingin menaip..tp bukan disini,bukan rAsa lagi sbb tu mmg keperluan,kewajipan aku..aku harus meringankan jari tuk menaip.Silalah menaip ..ye mmg aku nk menaip,tp bukan dlm entry ni..lakukan sesuatu,jauhkan lah dri syaitan2 yg mggoda supaya aku xterus menaip.weh,typela skg..mmg aku sdg type ni kan..aku bkn azlan n typewritter tp aku harus menaip.Dlm mggu ini,kena rajin menaip...weh,ape tggu lagi,sabaaaaaa...aku amek mood dlu,Nk menaip sesuatu yg wajib perlukan mood.Mood yg terbaek..mgkin perlu ke pantai ataupun pst peranginan.Jgn nk mengarut la..klu malas ckp malas...


tp,xleh mls..kira ari2 tuk final exm..ade lgi 20 hari..jd?ape tggu lagi....menaipla skg..camne nk mulakan?alasan je..betul,aku dah mulakan tp ade sesuatu y menyekat,menghalang..ade sesuatu yg hilang...mne rujukan tuh?mne dia?xkan nk search satu mlm for rujukan yg satu je..tipu rujukan boleh ke?wat2 boleh la..aku xtaw nk cri mne dah..uhhhhh,A proposal..ni bukannya lamaran,ape ke..nk jd gurlfren,or boifren..ni proposal tuk ms depan,klu setakat proposal 10 m/s leh cikai2 kot..ni 40m./s..30percent mrkh,xkan nk wat buruk2...so?jgn ckp byk..buatla skg..aku xckp ok,aku taip je..


ahhhh,jgn nk mengarut..silakan wat keje anda..A proposal!!!i like...

3 comments:

crazy_labelle said...

ak pling suke proposal... sbb kite bole merapu tnpa implement betul2... drp final repot... mmg mcm cilake...

pinkoq_syuhada said...

teruskan menaip...jgn brenti..
i said jgn berenti!!!..teruskan..taip n taip......hehe =)

by ; pinkoq

suzaini said...

PInkoq:i tgh type ni..xnmpk kah?

crazy_labelle:i xsuka both..dem,i xdpt 40ms bru half kot..